FANDOM

- Raywenie, poradzisz sobie z tym stworem? - zapytał Ert, bez większej nadziei na odpowiedź twierdzącą.

- Z TYM sobie nie poradzę. - Pokręciłem głową, kuląc się w środku. Czułem się tak, jakby w mojej czaszce przetaczały się ołowiane kuleczki. Bolało...

—- Ert Pogromca Smoków i Raywen, Prawa i Powinności

Aelle
Występowanie
Książka ,,Prawa i Powinności"
Pierwsze pojawienie ,,Prawa i Powinności"
Podstawowe informacje
Gatunek Smok
Płeć Samica
Tytuły Postrach męskiej części Pałaców
Informacje biograficzne
Status Żyje
Lokalizacja Pałace
Wygląd
Kolor łusek Złote
Kolor oczu Bursztynowe/Złote (W książce raz została opisana jako złota smoczyca z bursztynowymi oczami, drugi raz ze złotymi)

Aelle - postrach męskiej części Pałaców, jak nazwał ją Raywen. Smoczyca ciągle szuka małżonka, przez co sprawia Smoczemu Władcy sporo kłopotów. Miała w zwyczaju porywać niczego niespodziewającego się potencjalnego narzeczonego i zaciągać go przed ołtarz wbrew woli nieszczęśnika.

Wygląd Edytuj

W postaci ludzkiej Edytuj

Smoczyca przybiera postać szczupłej, pięknej dziewczyny o czarnych włosach kończących się nagle poniżej pasa. Jej oczy są złote.

W postaci smoczej Edytuj

Prawdziwą formą Aelle jest - oczywiście - smok. W tej formie posiada ona złote łuski oraz bursztynowe oczy z wąskimi szparkami. Gdy dziewczyna zamienia się w formę ludzką, powietrze dookoła niej zaczyna wibrować a źrenice poszerzają się.

Historia Edytuj

Aelle służyła w Pałacach, zapewne od wieku bardzo młodego - jak na standardy smoków, rzecz jasna. Stała się ona postrachem męskiej części Pałaców przez swe nieprzeciętne hobby.

Kiedyś nawet do mnie wystartowała, bezczelna! Uratowało mnie to, że szybko poprosiłem brata o tymczasowy azyl polityczny i przez miesiąc nie pokazywałem się w domu. Arien płakał ze śmiechu, ale szybko się uspokoił, gdy zaproponowałem mu, żeby pomieszkał w Pałacach w charakterze tarczy, póki Aelle się nie uspokoi.

— - Raywen o historii ze swego życia

Smoczyca wyruszyła również na poszukiwanie Raywena, gdy ten zapadł w śpiączkę.

Charakter Edytuj

Dziewczyna jest bezczelna, nawet wobec Władcy. Ma w zwyczaju zaciągać nieszczęsnych mężczyzn przed ołtarz, raz nawet pytając się Raywena, czy może wziąć ze sobą pogromcę smoków.

jest również dziecinna, a Raywen traktuję ją na prawdę jak pisklę. Nie lubi dwunożnych.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki