FANDOM

Wikia_Logo.png Ta strona zawiera treści lub informacje z Dragon Age Polska Wiki.
Arcydemon
Arcydemon
Podstawowe informacje
Siedlisko Okopy Umarłych

Fort Drakon

Broń Mroczne pomioty
Arcydemon - Rodzaj Smoki z uniwersum Dragon Age. Jest to fałszywy smoczy bóg, spoczywający głęboko pod ziemią. Rzadko wychodzi na powierzchnię, a gdy się przebudzi, spod ziemi włada armią mrocznych pomiotów, które bez niego są niezorganizowane i niezdolne do wykonywania zaplanowanych misji.

Plaga, najazd mrocznych pomiotów na świat powierzchni, rozpoczyna się, gdy demony te odnajdą Dawnego Boga,przekształcając go w arcydemona. Wtedy, pod przewodnictwem fałszywego bóstwa, mroczne pomioty sieją spustoszenie wśród ludzi powierzchni.

Wygląd Edytuj

Arcydemon ma fioletowawe łuski, skrzydła są bardziej czerwone. Wygląda jak standardowe wyobrażenie smoka - długa szyja, podłużny pysk, cztery łapy, para skrzydeł, długi ogon zwieńczony kolcami.

  • Władza nad mrocznymi pomiotami - arcydemony są stworzone do władania armią mrocznych pomiotów, by siać zamęt na powierzchni.
  • Inteligencja - te fałszywe bóstwa intelektem przewyższają wszystkie smoki, lecz dotyczy to uniwersum Dragon Age.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki