FANDOM

UWAGA! Poniższe treści mogą zdradzać fabułę książki, filmu lub gry (pomiń sekcję)
Królowa Czerwień
Nieboskrzydle.png
Występowanie
Seria Skrzydła Ognia
Książka Skrzydła Ognia: Smocze Proroctwo, Skrzydła Ognia: Zaginiona Sukcesorka, Skrzydła Ognia: Ukryte Królestwo
Pierwsze pojawienie Skrzydła Ognia: Smocze Proroctwo
Podstawowe informacje
Gatunek Nieboskrzydłe
Płeć Samica
Tytuły Królowa
Przyjaciele Pożoga, Nieboskrzydłe, Błotoskrzydłe, Królowa Pardwa, część Piaskoskrzydłych
Wrogowie Żagiew, Morskoskrzydłe, Iskra, Lodoskrzydłe
Informacje biograficzne
Wiek Nieznany
Lokalizacja Królestwo Nieboskrzydłych
Wygląd
Kolor łusek Czerwono-złoty
Kolor oczu czarny

Królowa Czerwień - królowa Nieboskrzydłych.Nie chciała pomóc Smoczętom Przeznaczenia, a wręcz przeciwnie - przeszkadzała im, zamykając Łupka, Tsunami, Gwiezdnego Lotnika i Słonko w podniebnym więzieniu i każąc mu walczyć o życie, a z Glorii robiąc sobie wielobarwną ozdobę.

Wygląd Edytuj

Pysk Czerwieni jest wydłużony. Na nosie ma mały, zakrzywiony do tyłu róg. Jej oczy są małe, podobnie zęby. Pod czarnymi, lekko falowanymi rogami znajdują się uszy. Smok posiada długą szyję pokrytą czerwonymi łuskami. Z barków stworzenia wyrasta para ogromnych skrzydeł, których błona jest w kolorze pomarańczy. Smok podpiera się na nich, podobnie jak na dwóch parach umięśnionych, czteropalczastych łap. Wzdłuż całego ciała Czerwieni beigną małe, trójkątne kolce. Podbrzusze jest natomiast żółte.

Rola w wojnie Edytuj

Czerwień w wojnie wspiera Pożogę i Błotoskrzydłe. Podobnie jak pozostali sojusznicy kandydatek do tronu Piaskoskrzydłych, starają się utrudnić Smoczętom Przeznaczenia wykonanie swojej misji.

Charakter Edytuj

Czerwień jest bezlitosna. Swoim podwładnym Nieboskrzydłym zapewnia ,,rozrywkę" - a mianowicie walki smoków na śmierć i życie. Zmusza swoich więźniów do walki z innymi smokami, jedynie po to, by zabić nudę i dać straszliwy przykład konsekwencji wynikających z nieposłuszeństwa wobec niej. Pozostałe Nieboskrzydłe przyzwyczaiły się do tego, a nawet polubiły ofiarowaną im rozrywkę. Dzięki temu Czerwień ma ogromną władzę. Nie była też głupia, wobec Nocnego Lotnika wykazywała się niezwykłą ostrożnością. Jest bezczelna i chciwa, zapewne ze względu na swoje stanowisko. Nienawidzi Smocząt Przeznaczenia i Przepowiedni.

Historia Edytuj

Czerwień utrzymała się przy władzy przez trzydzieści lat, pomimo czternastu odważnych, niemądrych i obecnie martwych rywalek, które rzuciły jej wyzwanie. Jest jedną z najstarszych i najniebezpieczniejszych królowych w Pyrrii.

Nie cierpi Smocząt Przeznaczenia i przepowiedni, jest odpowiednia za zniszczenie jaja Nieboskrzydłych, które miało być jednym ze Smocząt. Gdy spotkała Łupka i Tsunami, którzy odebrali skarb wyskrobkowi, oświadczyła, iż był to jej skarb. Zabrała swoją własność, po czym chciała schwytać Błotoskrzydłego i Morskoskrzydłą. Po dosyć długiej pogoni, która za pierwszym razem się nie udała, w końcu pochwyciłą wszystkie Smoczęta.

Więziła je w swoim podniebnym więzieniu, zmuszając je do walk na arenie. Ostatecznie z pomocą Groźby Smoczęta uciekają smoczycy. Czerwień była z tego powodu bardzo niezadowolona, po czym nakazała pościg za smoczętami.
Koniec spoilerów.

Zobacz także Edytuj

...inne smoki z Pyrrii!
Smoki BarchanCynoberCzerwieńFiordGloriaGroźbaGwiezdny LotnikHviturIskraKoralaLodowiecŁupekOlśniewającaPardwaPożogaPustułkaRybołówSkrzeleSłonkoTsunamiWieszcz
Inne Smoczęta PrzeznaczeniaSmoki PyrriiSzpony Pokoju

Więcej z Fandomu

Losowa wiki