Fandom

Smokeły Wikia

Draco

200stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze2 Udostępnij

Draco - smok występujący w filmie Ostatni Smok.
Draco
Draco.jpg
Występowanie
Seria ,,Ostatni Smok"
Film ,,Ostatni Smok"
Pierwsze pojawienie ,,Ostatni Smok"
Głos w filmie Sean Connery
Podstawowe informacje
Płeć Samiec
Przyjaciele Bowen, królowa Aislinn
Wrogowie Król Einonon - dawniej książę
Informacje biograficzne
Status Martwy
Wygląd
Kolor łusek Bladobrązowe
Kolor oczu Żółte
Broń Pazury, kły, ogień

Historia Edytuj

UWAGA! Poniższe treści mogą zdradzać fabułę książki, filmu lub gry (pomiń sekcję)

Na początku filmu Draco oddaje połówkę serca umierającemu Einonowi - następcy tronu. Ten jednak staje się zły. Smok ukrywa się, podczas gdy Bowen - nauczyciel księcia - poluje na smoki, by zemścić się na tym, który uratował księcia - uważał, że to smok zmienił zachowanie młodzieńca.

Kiedy rycerz zabił prawie wszystkie smoki, znalazł Draco - ostatniego smoka.

Zaczynają walczyć, ale smok nawiązuje rozmowę.

Draco złapał do paszczy Bowena, ten jednak przyłożył mu miecz do podniebienia - jakby smok zamknął paszczę, miecz wbiłby mu się w mózg. Stali tak do późnego wieczoru, gdy smok postanowił rozwiązać problem - "ty opuścisz miecz, a ja cię nie zjem".

Zawarli układ - rycerz nie chciał stracić pracy, a smok bał się śmierci - nie wiedział, czy pójdzie do nieba i czy jego dusza będzie świeciła na niebie jako gwiazda.

Smok udawał, że atakuje wsie, natomiast rycerz - że go zabija. W ten sposób rycerz nie stracił pracy, a smok miał trochę rozrywki.

Jednak po jakimś czasie ludzie odkrywają spisek i chcą zabić rycerza. Jednak z pomocą smoka przekonał ich, żeby pomogli im zabić króla Einona - rycerz nie wiedział bowiem, że to Draco oddał mu połowę serca i że trzeba będzie zabić smoka, aby zabić króla.

Smok zostaje zniewolony, a Bowen wtrącony do lochu - królowa pomaga rycerzowi, a ten chce uwolnić smoka, ale Draco odmawia. Tłumaczy rycerzowi, że musi zabić smoka, żeby zabić króla, i na odwrót.

Rycerz nie chce zabić smoka, więc ten go atakuje aby sprowokować atak. Bowen w końcu zgadza się go zabić. Król ginie razem ze smokiem, a dusza Draco idzie do nieba.

Na niebie rozbłysła jeszcze jedna gwiazda, uzupełniając gwiazdozbiór smoka.
Koniec spoilerów.

Wygląd Edytuj

Draco jest dużym smokiem. Ma cztery potężne nogi i silną budowę ciała. Jego głowa jest duża. Szyję pokrywa płytka kostna, co chroni go przed obrażeniami. Posiada parę dużych, mocnych skrzydeł. Oczy są małe, koloru żółtego. Nad nimi znajdują się dwa kolce. Z tyłu głowy znajduje się jeszcze sześć szpikulców. Wzdłuż grzbietu ciągnie się rząd średniej wielkości kolców. Jego łuski są koloru jasnego brązu, natomiast wszystkie kolce są koloru brudnej bieli.

Charakter Edytuj

Draco z pozoru może wydawać się groźny, lecz zazwyczaj woli negocjację od walki. Jest raczej spokojny i rozważny. Uczy się na błędach i nie powtarza ich.

Jest dobrym przyjacielem i potrafi się poświęcić - aby zabić złego króla Einona, kazał Bowenowi, swojemu przyjacielowi aby go zabił.

  • Ogień - jak prawie każdy smok, Draco potrafi zionąć śmiercionośnym ogniem.
  • Inteligencja - smok jest bardzo inteligentny, woli rozwiązania pokojowe od walki.
  • Uratowanie życia, oddając połowę serca - Draco potrafi oddać umierającej osobie połowę serca, aby tamten mógł żyć. Kiedy to zrobi, oboje czują ten sam ból.
  • Siła - Draco jest również bardzo silny - jak większość smoków.

GaleriaEdytuj

Zobacz takżeEdytuj

Postacie z ,,Ostatniego Smoka"
Smoki DracoDrakeDrago

Więcej z Fandomu

Losowa wiki