FANDOM

Feodaron - smok ognisty występujący w Gothic II i Gothic II Noc Kruka. Żywiołem Feodarona jest ogień.

WyglądEdytuj

Feodaron ma cztery łapy, duże skrzydła i jest około 4 razy większy od człowieka. Jego ciało jest w całości pokryte czerwono żółtymi łuskami, które są jaśniejsze na brzuchu. Ma jaskrawo żółte oczy oraz czerwone rogi i kolce na skrzydłach. Od głowy, przez plecy aż do ogona ciągnie się jakby czerwona błona. 

Charakter/UsposobienieEdytuj

Jak każdy smok ze świata Gothica, Feodaron jest wrogo nastawiony. Jest także agresywny i waleczny.

Moce i umiejętnościEdytuj

* Kula ognia - Feodaron jak każdy smok z Gothica potrafi wystrzelić ognistą kulę. Magowie rzucają ją za pomocą runy ,,Kula ognia". Smok nie potrzebuje run i używa tego ataku tylko z odległości

* Strumień ognia - Kiedy przeciwnik zbliży się do Feodarona ten zieje ogniem, który zadaje rany i odpycha na dużą odległość powodując obrażenia od upadku. Kiedy przeciwnik zostanie odepchnięty, smok rzuca kulę ognia. Gad może zionąć ogniem w dół lub przed siebie.

* Lot - Feodaron jako skrzydlaty smok potrafi latać, ale tylko na nieznaczną odległość.

* Mowa - Feodaron włada ludzką mową, ale człowiek może go zrozumieć tylko używając Oka Innosa.

CiekawostkiEdytuj

  • Feodaron został stworzony przez boga ciemności - Beliara do pomocy Bezimiennemu Ożywieńcowi.
  • Feodaron to pierwszy smok którego spotykamy na dworze Idorath.
  • To właśnie ten gad znosił wszystkie jaja i kazał je roznosić po świecie jaszczuroludziom.
  • Feodaron jest strarznikiem mostu który prowadzi w głąb świątyni.
  • Prawie całe potomstwo, bo 10 jaj, można wykorzystać do sporządzenia potężnej mikstury siły – Embarla Figastro. Twórca receptury, tajemniczy alchemik, raczej nie zdołał wprowadzić jej w życie.

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki