FANDOM

Feomathar - smok ognisty występujący w Gothic II i Gothic II Noc Kruka. Żywiołem Feomathara jest ogień.

Iskra życia płonie w huczącym ogniu tego świata. A przecież ogień spala całe życie, pozostawiając po nim ledwie garstkę popiołu.

Pedrakhan o Feomatharze

WyglądEdytuj

Feomathar-01

Feomathar ma cztery łapy, duże skrzydła i jest około 4 razy większy od człowieka. Jego ciało jest w całości pokryte czerwono żółtymi łuskami, które są jaśniejsze na brzuchu. Ma jaskrawo żółte oczy oraz czerwone rogi i kolce na skrzydłach. Od głowy, przez plecy aż do ogona ciągnie się jakby czerwona błona.

Charakter/UsposobienieEdytuj

Jak każdy smok ze świata Gothica, Feomathar jest wrogo nastawiony. Jest także agresywny i waleczny.

Moce i umiejętnościEdytuj

* Kula ognia - Feomathar jak każdy smok z Gothica potrafi wystrzelić ognistą kulę. Magowie rzucają ją za pomocą runy ,,Kula ognia". Smok nie potrzebuje run i używa tego ataku tylko z odległości

* Strumień ognia - Kiedy przeciwnik zbliży się do Feomathara ten zieje ogniem, który zadaje rany i odpycha na dużą odległość powodując obrażenia od upadku. Kiedy przeciwnik zostanie odepchnięty, smok rzuca kulę ognia. Gad może zionąć ogniem w dół lub przed siebie.

* Lot - Feomathar jako skrzydlaty smok potrafi latać, ale tylko na nieznaczną odległość.

* Mowa - Feomathar włada ludzką mową, ale człowiek może go zrozumieć tylko używając Oka Innosa.

CiekawostkiEdytuj

  • Feomathar został stworzony przez boga ciemności - Beliara do pomocy Bezimiennemu Ożywieńcowi.
  • Kod na przywołanie Feomathara to dragon_fire.
  • Feomathar znajduje się w wulkanie, który sam stworzył w Starej Cytadeli .
  • Skarb Feomathara nie jest za nim lecz na obrzeżach, na wysokości.

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki