FANDOM

Nieboskrzydłe
20160122 155611 copy
Podstawowe informacje
Siedlisko Królestwo Nieba
Dieta Mięso
Rodzina Smoki
Umiejętności Lot, walka
Broń Ogień, szpony
Wygląd i charakter
Kolor łusek Czerwono-złote lub pomarańczowe łuski
Kolor oczu Różne
Rozmiaru Dość duże
Zachowanie Potężne, walczne
Wrogowie gatunku Wyskrobki (Ludzie), obecnie - królowe Żagwia i Iskra oraz ich sojusznicy

Nieboskrzydłe - gatunek zamieszkujący Królestwo Nieba na północy Pyrrii. W wojnie sprzymierzyły się z królową Pożogą oraz Błotoskrzydłymi.

WyglądEdytuj

Nieboskrzydłe mają czerwono-złote lub pomarańczowe łuski. Mają "grzebień" z niewielkich łusek, ciągnący się od głowy do końca ogona. Smoki te mają ogromne, błoniaste skrzydła z pazurami. "Główny" szpon na skrzydle pomaga im lądować na skałach oraz chwytać przedmioty. Na głowie mają zakrzywione rogi oraz uszy.

ZdolnościEdytuj

Smoki z tego gatunku są bardzo potężnymi i walecznymi wojownikami, zionącymi ogniem. Nieboskrzydłe świetnie latają.

Zwyczaje Edytuj

Królową Nieboskrzydłych jest zawistna Czerwień, która czerpie radość z oglądania walk (na śmierć i życie) swoich więźniów. Nie waha się przed niczym i to właśnie ona zagraża Łupkowi i jego przyjaciołom w 1. części.

Jeżeli wykluje się smoczę, posiadające za dużo ognia, matki mają zwyczaj zrzucać je z urwiska, lub zabijać w ten czy inny sposób.

To z tego gatunku wywodzą się jedyne smocze bliźnięta. Niestety w jaju samiczka, Groźba, spaliła swojego brata, odbierając mu ogień.

Ich lubionym sposobem walki jest rozszarpywanie gardeł przeciwników oraz spopielanie wszystkiego ogniem.

Dieta Edytuj

Gady te żywią się mięsem takich zwierząt jak krowy, oraz inne mniejsze ssaki. Na razie nie wiadomo, czy Nieboskrzydłe jedzą ryby czy też jakieś rośliny.

Znane Nieboskrzydłe Edytuj

  • Królowa Czerwień
  • Pustułka
  • Groźba
  • Płomień

Więcej z Fandomu

Losowa wiki