FANDOM

UWAGA! Poniższe treści mogą zdradzać fabułę książki, filmu lub gry (pomiń sekcję)
Nocny Koszmar (albinos) - stwór wyśniony przez Ronana Lyncha, by walczył z Wyśnionym Smokiem Ognia. Początkowo smok był koszmarem chłopaka, lecz gdy ten przezwyciężył swój strach, potwór stanął po jego stronie i posłusznie wykonywał rozkazy Greywarena.

Wygląd Edytuj

Gad ten był ogromny. Miał czerwone oczy i białą skórę, błoniaste skrzydła, na których było widać żyłki oraz dwa ostre dzioby. Szpony stwora były ostre i śmiercionośne. Gad był niezdarny w powietrzu, a przy poruszaniu się wydawał specyficzny odgłos, w książce opisany wyrazami dźwiękonaśladowczymi: Cyk, cyk, cyk, cyk.

Charakter Edytuj

Nieznany jest charakter Nocnego Koszmaru. Został on stworzony wyłącznie do walki z Wyśnionym Smokiem Ognia i nie posiadał własnego umysłu oraz uczuć.

Historia Edytuj

Gdy Ronan Lynch w śnie zwrócił się do Cabeswater, prosząc o pomoc, zesłało ono albinosa Nocnego Koszmaru. Potwory te już wcześniej prześladowały chłopaka, lecz przezwyciężył lęk i gad stanął po stronie Ronana.

Po walce z Wyśnionym Smokiem Ognia Nocny Koszmar zniknął w chmurach.

  • Lot - stwór ten był zdolny do lotu dzięki parze silnych, błoniastych skrzydeł.
  • Siła - Koszmar Nocy, jako twór wyobraźni Luncha, miał ogromną siłę.
Koniec spoilerów.

Zobacz także... Edytuj

...inne artykuły z serii ,,Król Kruków":
Smoki i istoty smokopodobne: Nocny KoszmarNocny Koszmar (albinos)Wyśniony Smok Ognia

Więcej z Fandomu

Losowa wiki