FANDOM

Pedrakhan - smok kamienny występujący w Gothic II i Gothic II Noc Kruka. Żywiołem Pedrakhana jest kamień i ziemia.

Skała, która prędzej pęknie, niż się podda, wznosi się dumnie ku niebu, by pogrzebać pod sobą nieostrożnych. A mimo to jest przecież najlepszą ochroną przed falą przypływu.

—Pedrakhan o sobie

WyglądEdytuj

Pedrakhan-01

Pedrakhan ma cztery łapy, duże skrzydła i jest około 4 razy większy od człowieka. Jego ciało jest w całości pokryte szaro czanymi łuskami, które są jaśniejsze na brzuchu. Ma jaskrawo żółte oczy oraz ciemno szare rogi i kolce na skrzydłach. Od głowy, przez plecy aż do ogona ciągnie się jakby szara błona.

Charakter/UsposobienieEdytuj

Wypatroszę Cie i rzucę Twoje wnętrzności ścierwojadom

—Pedrakhan

Jak każdy smok ze świata Gothica, Pedrakhan jest wrogo nastawiony. Jest także agresywny i waleczny.

Moce i umiejętnościEdytuj

* Kula ognia - Pedrakhan jak każdy smok z Gothica potrafi wystrzelić ognistą kulę. Magowie rzucają ją za pomocą runy ,,Kula ognia". Smok nie potrzebuje run i używa tego ataku tylko z odległości

* Strumień ognia - Kiedy przeciwnik zbliży się do Pedrakhana ten zieje ogniem, który zadaje rany i odpycha na dużą odległość powodując obrażenia od upadku. Kiedy przeciwnik zostanie odepchnięty, smok rzuca kulę ognia. Gad może zionąć ogniem w dół lub przed siebie.

* Lot - Pedrakhan jako skrzydlaty smok potrafi latać, ale tylko na nieznaczną odległość.

* Mowa - Pedrakhan włada ludzką mową, ale człowiek może go zrozumieć tylko używając Oka Innosa.

CiekawostkiEdytuj

  • Pedrakhan został stworzony przez boga ciemności - Beliara do pomocy Bezimiennemu Ożywieńcowi.
  • Kod na przywołanie Pedrakhana to dragon_rock.
  • Pedrakhan znajduje się nad starą fortecą górską.

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki