FANDOM

Oto poradnik, dla poczatkujących użytkowników na naszej wikii.

Na początek... Edytuj

Na początek dołącz do któregoś ze stad. Najlepiej rozwiązać quiz (link na stronie głównej). Ale polecamy także obejrzeć strony innych stad i poznać ich poglądy oraz członków.

(Stada na naszej wikii to: Stado Mroku, Stado Czasu, Stado Wiatru oraz Stado Natury.)

Edytowanie Artykułów Edytuj

To jedna z najłatwiejszych rzeczy;

Można to robić wciskając przycisk "edytuj" tuż obok nazwy strony/rozdziału. Dalej wejdziemy w edytor tekstu, wpisujemy treść, którą chcemy dodać i naciskamy "opublikuj" na prawym panelu.

Dodawanie nowych artykułów Edytuj

Jednym z bardzo prostych sposobów jest kliknięcie na strzałkę obok napisu "Współtwórz" a następnie przycisku "Dodaj stronę". Nadajemy nazwę artykułowi i dodajemy treść tak jak podczas normalnej edycji.

Dodawanie plików i galerii plików Edytuj

Pliki Edytuj

Aby dodać jakiś plik, wystarczy przesłać go na wiki za pomocą przycisku "Obrazy" następnie "Dodaj obraz". Przesyłamy obraz jaki chcemy, jedynym warunkiem jest to, aby dany plik związany był z tematyką wiki.

Plik można też dodać wstawiając go bezpośrednio do artykułu.

W VisualEditorze należy kliknąć przycisk "Wstaw" następnie "Dodaj multimedia". Przesyłasz obraz, jakiego chcesz użyć i wstawiasz.

Natomiast w Edytorze Klasycznym należy kliknąć przycisk "Obraz" w pasku po prawej stronie. Wtedy wybieramy plik, jaki chcemy wstawić do artykułu bądź bloga i klikamy "prześlij".

Galerie Edytuj

Aby wstawić galerię, należy wpisać następujący kod w edytorze źródłowym:

<gallery>

Tutaj wpisujesz nazwę danego pliku, przykładowo:

Earth Elemental boss.png

</gallery>

Co daje efekt:

Czat Edytuj

Nie bój się odwiedzić czatu, aby lepiej zapoznać się z pozostałymi użytkownikami!

Aby wejść na czat, należy kliknąć na "Wejdź na czat", w jego oknie po prawej stronie na stronie głównej.

Można też kliknąć przycisk "Czat", na pasku nawigacji w zakładce "Na Wiki".

Jeżeli nie jesteś zdecydowany, czy warto, możesz wejść na czat i czytać wypowiedzi innych, a jeżeli się zdecydujesz, zacznij pisać wypowiedzi i odpowiedzi na pytania innych!

Więcej z Fandomu

Losowa wiki