Fandom

Smokeły Wikia

Stado Czasu

200stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarz1 Udostępnij
Czas.jpg

Stado Czasu to jedno ze stad na tej wikii. Pamiętaj, że masz do czynienia z wolnymi smokami (ludźmi, elfami, demonami, innymi dziwnymi stworzeniami)!

Symbolem naszego stada jest Szybownik Czasu.

Alfa: Tajemniczy Jeździec oraz CzkAstrid fan

Beta: Zmioterka

Członkowie: maćkowy02, Animka220, Emmet99, Marimonia, Koko1205, Pola1301

Dołącz do naszego stadaEdytuj

Nawet jeśli nie zrobiłeś quizu, (lub wynik cię nie zadowala) a uważasz, że jesteś taki jak my; że podzielasz nasze poglądy, śmiało pisz do nas, tu w komentarzu lub na tablicy Alfy/Bety/Innego Członka naszej małej społeczności. Na pewno cię nie zignorujemy.

O naszym stadzie Edytuj

"stado" to tylko taka potoczna nazwa, jesteśmy tu po to, by wspierać się nawzajem. Jesteśmy tu po to, żeby udowodnić innym, że bycie wolnym nie jest równoznaczne z chodzeniem po starych zapadniętych budynkach i przeklinaniem w co drugim zdaniu. Bo wolność, to nie to samo co życie bez mózgu. Nasze stado jest dla ludzi, (smoków, elfów, demonów) dla których ważne jest to, aby nikt nie podejmował za nich decyzji. Nasze stado jest dla ludzi (smoków, elfów, demonów) którzy potrafią odczuwać coś więcej niż tylko chęć upokorzenia innych. Ktoś pusty, fałszywy, kłamliwy, niehonorowy, ktoś kto zostawił w potrzebie przyjaciela, nie zagrzeje tu miejsca.

Pozdrawiamy: Członkowie Stada Czasu.

Regulamin Edytuj

1. Nie obrażamy się nawzajem i nie używamy wulgaryzmów.

2. Nigdy nie zostawiaj innego smoka w potrzebie.

3. Odpowiadaj za wszystkie swoje czyny, a jeśli potrzebujesz pomocy - poproś, nie wymuszaj.

4. Nie kłam.

5. Jesteśmy honorowi.

6. Gusta są różne i o gustach się nie dyskutuje: nie obrażamy się za odmienne poglądy, zwyczaje itp.

7. Ciesz się życiem, nie pozwól, aby ktoś inny nim kierował! (ale przestrzegaj regulaminu...) :)

Nasze motto Edytuj

"Nieważne jak wiele kilometrów przebyłeś, szydząc z reszty świata. Nieważne jak długo potrafiłeś nienawidzić i trwać w przekonaniu, że wolność to po prostu samowola. Nie ważne ile książek o fałszywej wolności przeczytałeś i ile usłyszałeś bzdur od "znawców życia". Liczy się ten jeden moment, w którym uświadamiasz sobie, że jesteś wolny wtedy, gdy sam kierujesz swoim życiem, podejmując decyzje, że urodziłeś się by być wolnym i potrafisz to docenić, tak na prawdę, a potem wykorzystać to. Wykorzystać dobrze."

-Powiedział to ktoś, kto to powiedział.

Gdzie jesteśmy? Edytuj

Wbrew pozorom - bardzo łatwo nas znaleźć.

Wystarczy...

Przejść przez zapomniany las,... dotrzeć do lewitujących wysp,... minąć prastary most i starożytną cywilizację,... potem skręcić za magiczną doliną,... przejść przez szafirowy wodospad,... ominąć bagna mroku,... dotrzeć do wioski elfów i kierować się w stronę zamku na srebrnej górze,... przepłynąć przez krainę magicznej wody i wejść do tunelu z wierzbowego drzewa,... przejść pod ametystowym łukiem i przebyć groty syren... następnie po zboczu różowych drzew,... potem zanurzyć się w kapliczce księżyca,... znaleźć krainę tęczy i miasto nieba,... przejść przez dolinę jednorożców,... dotrzeć do zatoki południowej i przejść przez las czarodziejek,... znaleźć korytarz grzybów i krainę posągów,... skręcić za diamentowym miastem,... przepłynąć morze zórz,...odszukać dom wiedźmy i dolinę fioletowego blasku,...przejść przez potok wiary i okrążyć statek Neptuna trzy razy,...dotrzeć do komnaty motyli,...skręcić za posągiem białego jelenia i odszukać źródło wiecznej młodości,...minąć rubinowy pałac i jezioro czarnej syreny,...znaleźć kotlinę złotych ptaków,...przejść przez krainę kwitnącej wiśni i zanurkować w podwodny tunel,...zdobyć światło gwiazdy i dotrzeć do opuszczonego zamku,...minąć krainę wróżki słońca i przejść przez królestwo podziemi,... znaleźć kaplicę za wodospadem i wejść na górę opalowego drzewa,...przejść przez krainę Avatarii i wejść na wysepkę duchów...

A gdy już przejdziesz przez te wszystkie krainy i lądy... zrozumiesz, że tak naprawdę byliśmy tuż obok,... bo czas jest zawsze i wszędzie.

Pamiętaj.

Czemu akurat "Stado Czasu"? Edytuj

No właśnie. Czemu nie stado wolności, skoro tyle tu o niej... Otóż nazwa pochodzi od stwierdzenia pewnego użytkownika naszej wikii, że czas i wolność są że sobą ściśle związane. (nie, nie chodzi o kokardkę) Czas biegnie nieubłaganie - wolność może przelecieć nam przez palce równie szybko jak woda. Tak samo jak "łapie się chwile" trzeba dążyć do zatrzymania przy sobie wolności, żeby nie okazało się, że potem żałujemy podjętych decyzji.

Historia naszego stada Edytuj

Dwie młode dziewczyny - Artemia oraz Dianna - przeskoczyły w czasie.

Tam, gdzie się znalazły, znalazły także młodą smoczycę Shaulę.

Dianna, Artemia i Shaula muszą sobie radzić w obcym miejscu, bez pomocy. Dzieje się wiele rzeczy, które im to utrudniają. Dziewczyny muszą radzić sobie nie tylko z tymi trudnościami, ale i z własnymi słabościami oraz cechami charakteru, przez które czasami postrzegają wszystko inaczej.

Dowiadują się, że one i Shaula nie znalazły się w tym dziwnym miejscu przypadkowo. To zmienia ich sposoby myślenia, pomaga dążyć do spokoju. Jednak to nie ich spokój okazuje się najważniejszy..

Całą Historię znajdziesz ->Tutaj<-

AktualnościEdytuj

Aktualności może edytować każdy, kto chce przekazać coś reszcie naszego stada.

Chwilowo nie ma nic wartego uwagi...

Więcej z Fandomu

Losowa wiki