FANDOM

Vibrava- pokemon typu smoczego z regionu Kanto. Ewoluuje z Trapinch'a, a jej następną ewolucją jest Flygon.

Wygląd Edytuj

Vibrava.png

Głowa i skrzydła Edytuj

Głowa pokemona jest okrągła i lekko spłaszczona, z czoła pokemona-ważki wyrastają dwa, spiczaste rogi. Oczy jej są duże, zielone a źrenice lekko owalne. Ślepia usadowiły się po obu bokach łba pokemona.

Skrzydła Vibravy są podwójne, jak u ważki. Mają kształt rombu i są zielone z ciemnoszarą obwódką. Wyrastają z owalnych, brudnobiałych wyrostków w kształcie trójkąta z zaokrąglonymi kątami.

Tułów, łapy i ogon Edytuj

Ciało Vibravy jest wydłużone i równych odstępach podzielone czarnymi, cienkimi pasami. Ma ono kolor jasnej żółci, podobnie jak głowa.

Pokemon posiada cztery łapy - po dwie na każdej stronie jej wydłużonego tułowia. Są one cienkie, jak u ważki i patykowate. Stopy ważki stanowią dwa palce. Wszystkie są koloru ciemnoszarego.

Ogon zwierzęcia jest również długi i zakończony jest dwoma lotkami, podobnymi do tych Szczerbatka, lecz w kształcie rombu. Są koloru zielonego i podobnie jak skrzydła otoczone ciemnoszarą obwódką.

Zobacz także...Edytuj

Zobacz inne pokemony-smoki:
Pokemony-Smoki AltariaAxewBagonCharizardCharmanderCharmeleonDeinoDragoniteDruddigonFlygonFraxureGarchompGiratinaGoomyGroundonHaxorusHydreigonKuremLatiasLugiaNoibatRayquazaSalamanceShelgonSliggooTrapinchTyranitarVibravaZekromZweilousZygarde

Więcej z Fandomu

Losowa wiki