FANDOM

UWAGA! Poniższe treści mogą zdradzać fabułę książki, filmu lub gry (pomiń sekcję)

Smok Ognia wyśniony przez Josepha Kavinsky'ego - smok, który pojawił sie w drugim tomie cyklu "Król Kruków" autorstwa Maggie Stiefvater. Został on wyśniony przez Josepha Kavinsky'ego, ucznia Akademii Aglionby zamieszkującego Henriettę.

Wygląd Edytuj

Gad ten ma mgliste łapy, natomiast jego ciało płonie. Gdy chodzi, pozostawia po sobie płomienie. Jest prawdopodobnie dwa razy większy od samochodu (w książce Mitsubishi Evo). Był kłębem płomieni i dymu, a jego oczy wydawały się być jeszcze głębszym kłębem płomieni i dymu.

Charakter Edytuj

Nieznany jest charakter smoka. Walczył on jedynie z Nocnym Koszmarem wyśnionym przez Ronana Lyncha. Gad najprawdopodobniej nie posiadał własnego umysłu, był zależny od swego twórcy.

Historia Edytuj

Smok Ognia ten został wyśniony przez Josepha Kavinsky'ego 4 lipca nieznanego roku w Henrietcie. Jego stworzenie spowodowało całkowite zniknięcie Linii Mocy. Po zabraniu go ze snu, gad walczył z Koszmarem Nocy - tworem Ronana Lyncha, innego ucznia Aglionby.

Smok umarł wraz ze swym twórcą, którego zabił. Gad wleciał w mitsubishi, na którym stał Kavinsky, niszcząc auto i chłopaka. Po tym zdarzeniu zapadł w wieczny sen - dalej materialny, lecz niezdolny do jakiegokolwiek ruchu.

  • Ogień - jak znaczna część smoków, owy Smok Ognia posiadał umiejętność zionięcia ogniem.
  • Siarka - z pyska gada wydobywała się siarka, będąca jedną z jego broni.
  • Siła - jako twór ze snu, smok ten miał siłę, którą ograniczała jedynie wyobraźnia swego twórcy.
Koniec spoilerów.

Zobacz także... Edytuj

...inne artykuły związane z serią ,,Król Kruków":
Smoki lub istoty smokopodobne: Nocny KoszmarNocny Koszmar (albinos)Wyśniony Smok Ognia

Więcej z Fandomu

Losowa wiki